Categorieën
Klantenservice
Terug
Returns & Replacements
Service en garantieafwikkeling

Na levering van bij Axians Communication Solutions aangeschafte producten kunt u kosteloos calls aanmelden bij de Servicedesk van Axians Communication Solutions.  De Axians Communication Solutions Servicedesk is uw Single Point of Contact voor al uw hardware gerelateerde vragen.

Hierbij draagt de Servicedesk zorg voor:
 Eerste Hulp Bij Storingen. 
 Oplossen van en/of bemiddeling bij uw garantieafhandeling.
 Oplossen van uw storingen welke onder een (hardware) contract vallen. 
 Reparatie buiten garantie. 
 HP Care Pack Desk. 

Voor deze gratis service gelden geen afgesproken responsetijden of resultaatverplichtingen.

De Servicedesk van Axians Communication Solutions is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur. Ondersteuning buiten deze tijden, in het weekend en op de Nederlandse publieke feestdagen zijn niet bij deze service inbegrepen. Op verzoek kan de service worden uitgebreid met telefonische, remote of on-site ondersteuning. De daarvoor benodigde afspraken worden in een separate overeenkomst vastgelegd.

Eerste Hulp Bij Storingen

De Axians Communication Solutions Servicedesk biedt eerste lijns hulp bij hardwarestoringen. De Servicedesk zal (eventueel met ondersteuning van tweede- en of derde lijns) uw vragen beantwoorden en/of uw storingen afhandelen

Oplossen van en/of bemiddeling bij uw garantieafhandeling

De Axians Communication Solutions Servicedesk fungeert als uw Single Point of Contact voor al uw garantieafhandelingen. Axians Communication Solutions heeft uitgebreide kennis van een diversiteit aan systemen en randapparatuur. Mocht specifieke kennis niet in huis zijn, dan zorgt de Servicedesk ervoor dat contact gelegd wordt tussen u en een serviceprovider welke uw problematiek kan verhelpen.

Oplossen van uw storingen welke onder (hardware) contract vallen

De Axians Communication Solutions Servicedesk kan al uw bij Axians Communication Solutions ondergebrachte hardware contracten begeleiden en/of oplossen. Hierbij hanteren wij de respons en/of oplostijden, welke in het contract staan.

Voor de uitbesteding van het onderhoud en de reparatie van uw ICT-Infrastructuur kunt u een contract met ons afsluiten. Hiertoe kunt u contact opnemen via telefoonnummer 088 - 988 93 93.

Reparatie buiten garantie

De Axians Communication Solutions Technische Dienst kan vrijwel alle reparaties, eventueel on-site, voor u uitvoeren. Eerst onderzoeken wij de reparatiekosten, waarna u gevraagd wordt deze kosten te accorderen. Mocht u de kosten niet accorderen, dan worden de onderzoekskosten (en eventuele voorrijkosten) aan u doorbelast.

HP Care Pack Desk

Axians Communication Solutions is door HP erkend en gecertifeerd Servicepartner. Hierdoor is het mogelijk om een storing aan uw hardware, welke onder een Care Pack garantie valt, direct aan te melden bij Axians Communication Solutions. Axians Communication Solutions zorgt voor een adequate oplossing van uw storing, volgens de voorwaarden van de door u aangeschafte Care Pack. Hiervoor is het essentieel dat u altijd zorgt, dat u het Care Pack nummer gereed heeft, zodra u uw aanmelding doet.
U kunt uw aanmelding doen op het telefoonnummer: 088 - 988 95 95.

Hoe komt u in contact met de Axians Communication Solutions Servicedesk?

De Axians Communication Solutions Servicedesk is op verschillende manieren te bereiken.
Telefoonnummer 088 - 988 95 95. 
 Email: ecommerce.cs@Axians.com.

Welke gegevens zal Axians Communication Solutions ALTIJD vragen?

 Contactgegevens: Naam, telefoonnummer en e-mailadres van de contactpersoon op locatie. 
 Merk. 
 Type.
 Modelnummer. 
 Serienummer. 
 Contractnummer of Factuurnummer. 
 Duidelijke storingsomschrijving: wat zijn de symptomen en welke testen heeft u tot op heden gedaan? 
In het Axians aanmeldformulier staan alle gegevens, welke de Servicedesk nodig heeft. Het is aan te raden om dit formulier te gebruiken bij een aanmelding via email.

Klachten

Indien u niet tevreden bent over de dienstverlening van de Axians Communication Solutions Servicedesk, stellen wij het op prijs dat u dit aan ons kenbaar maakt aan de heer A. Bosma, telefoonnummer 088 - 988 96 91 of per email andries.bosma@Axians.com.

Vragen

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Servicedesk via telefoonnummer 088 - 988 95 95 of per e-mail ecommerce.cs@axians.com.